• icon contacto casa Selecciona tipo de contraste
  • icon-contacto-telefono Selecciona el alto de linea
  • icon contacto carta Selecciona el tamaño de letra

And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy and destroy My brothers. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy and destroy My brothers.

Fes la teva recerca de contingut, per favor, escriu dalt què vols cercar.

Fes la teva recerca de contingut, per favor, escriu dalt què vols cercar.

Fes la teva recerca de contingut, per favor, escriu dalt què vols cercar.

Amb aquesta ferramenta podràs anticipar-te a temps i vindre preparat per a disfrutar d'Finestrat.

La temperatura actual es de

12º

Dissabte

12º

Diumenge

14º

Dilluns

13º

Dimarts

13º

Dimecres

12º

Ací trobaràs com arribar a Finestrat fent ús dels principals mitjans de transport possible.

  • Com arribar per carretera?

    Pots arribar a Finestrat en cotxe per la carretera nacional N-332 o be per l'autovía AP-7, mitjançant l'eixida 64.

  • Com arribar en Autobus?

    Si prefereixes vindre en transport públic com autobus, la companyia ALSA, té parada a Finestrat.

  • Com arribar en Tren/TRAM?

    Pots vindre a Finestrat en tren amb la línea d'Alcant - Dénia, que transcorre al llarg de la costa nort de la Província. A més, disposes de 11 tramvíes i 9 Trens-TRAM, que cobrixen el recorregut entre Alacant y Benidorm per la plataforma tramviaria del TRAM Metropolitana.

  • Com arribar en Avió?

    Pots arribar a Finestrat en Avió, ja que disposes del aeroport El Altet, a 57 Km. i el de Manises, a 140Km

  • Contacte
    S'ha enviat correctament
    contact.form.warning 60
    Ha ocorregut un error
    Prova-ho més tard

JORNADES DE CUINA TRADICIONAL

JORNADES DE CUINA TRADICIONAL

Del 16 al 24 de novembre Finestrat celebra les "Jornadas Gastronòmiques de cuina tradicional";. Impulsades des de la Regidoria de Turisme dins del projecte "Finestrat Gastronómico"; i en col·laboració amb l'empresa GastroEventos, esta iniciativa té com a objectiu donar a conéixer l'oferta de restauració local a través de les receptes més típiques de cullera.

Participen en estes jornades uns quants restaurants del casc històric com Gastro by la Morena, El Cantonet, Bokado i Pizzería Paradiso amb menús que inclouen plats de cullera como putxero amb tarongetes o el típico arròs amb fesols i naps, de Finestrat.

Sorteig

Per a dinamitzar la participació en estes jornades GastroEventos sortejarà una comida/cena per a 2 persones en un dels restaurants de les jornades. Per a això, les persones que vullguen optar a este premi hauran de seguir la pàgina de Gastroeventos en la xarxa social Facebook i compartir el post dels menús d'estes jornades indicant quin plat o menú de les 21 opcions els agrada més. La promoció d'esta proposta gastronòmica també estarà vinculada a la Costa Blanca Trails, carreres de muntanya que es disputen este cap de setmana a Finestrat i en la que s'espera un volum de visites de 4.000 persones.

Per a consultar els restaurants participants i els menús les persones interessades poden descarregar en el seu dispositiu mòbil l'App GastroEventos Agenda Gastronòmica i també seguir la seua pàgina en la xarxa social Facebook."

Hi ha 2 comentaris

Juan Manuel Hidalgo Vidal - 21 de juliol de 2020 a les 23:30

pues hasta hace poco era una playita muy tranquila unas calles muy tranquilas para pasear para sacar tu perrito con unas buenas vistas súper bonita y súper tranquila pero desde lo del coronavirus pues se ve como es lógico que la policía y la Guardia Civil pues dan más vueltas por todos sitios pues se supone que es para que nos sintamos más seguros lo veo estupendo sin embargo nada más lejos de la realidad la Guardia Civil últimamente por aquí más que hacerte sentir seguros nos hacen sentirnos intimidados hasta en la puerta de tu propia casa te intimidan que amenazan con denunciarte con el carnet de identidad en la puerta de tu casa te hablan de forma hostil y te amenazan con llevarte al cuartel como respondas encima te dicen que en qué plan te pones en fin en vez de adoptar ellos una actitud no hostil más amable con sus ciudadanos. por supuesto es lógico que estén más alerta y den más vueltas y estén más atentos a todo en pleno verano y con el coronavirus y todo pero deben de hacernos sentir seguros no intimidados por favor señores deben de transmitir más seguridad no miedo por favor señores piénselo por favor Cuerpo de la Guardia Civil vosotros qué tenéis ese poder en vuestras manos utilizarlo bien por favor un poco de psicología y conste que no es nada personal que tengo amigos guardias civiles magníficos y guardias civiles que me han parado por ahí y me han tratado con toda la educación del mundo y toda la mano izquierda del mundo con mucha psicología eso es saber tratar a los ciudadanos empatía y trato no hostil que se les meta en la cabeza, no hostil, no puede pasarle a uno esto en la puerta de su casa hombre debéis hacernos sentir seguros por favor no podemos tener miedo de salir hasta la mismísima puerta de nuestra casa cómo se te ocurra abrir la boca dar tu opinión en lo más mínimo te amenazan rápidamente con llevarte al cuartelillo así que ya me gustaría a mí poder decir Finestrat seguro pero siento mucho no poder decirlo es increíble tener que decir que le da uno miedo salir a la puerta de su casa por si se encuentra con la Guardia Civil te humillan en la puerta de tu casa y si se te ocurre abrir la boca todavía te dicen que eres tú el hostil, esto así no es un Finestrat seguro señores siento mucho poder decir estas palabras


Liliana Dinamicbrain - 20 de novembre de 2019 a les 9:38

test


Deixa un comentari